FANDOM

Herb Kurowa KurówPoland
Emblema Vendndodhja
Kurovi
Provincë Provincë Lublin
Gmina Gmina Kurovi
Kryetar Maria Wiejak
Popullsia 2 764 (30.06.2017)
Sipërfaqja 11,33 km²
Posta 24-170
Prefiksi telefonik (+48) 81

Kurovi (polonisht Kurów) është një fshat në juglindje të Polonisë, mes qyteteve Pulavi dhe Lublin, në breg të lumit Kurovka. Është kryeqytet i njër rrethi (gmina) të veçantë në provincën (vojvodska) e Lublinit dhe ka 2822 banorë (viti 2014).

Diku mes viteve 1431 dhe 1442, fshatit iu akorduan të drejtat e një qyteti në bazë të Ligjit të Madgeburgut. Si qytet privat, ishte qendër e tregtisë së ushqimit në rrethinë. Shumë fabrika për përpunimin e leshit dhe lëkurës funksionin këtu gjithashtu. Në shek. XVI, Kurov ishte një nga qendrat e kalvinizmit, meqë shumë nga kundërshtarët polakë të trinisë (arianistë) u vendosën aty. Kah viti 1660, shumica e banorëve kishin përqafuar Arianizmin.

Pas vitit 1660, qyteti ndan historinë me pjesën tjetër të rajonit. Më 1795, pas copëtimit të tretë të Polonisë, Kurovi u aneksua nga Austria. Më 1809, u bë pjesë e Mbretërisë së Polonisë. Gjatë Kryengrritjes së Nëntorit, në shkurt 1831, një betejë e vogël u zhvillua në Kurovi, me ç’rast ushtria polake ngadhënjeu ndaj rusëve. Më 1870, gjatë Kryengritjes së Janarit, Kurovi humbi aktin themelues që e përkufizonte si qytet, që nuk e ka rifituar më. Prej vitit 1918, Kurovi është sërish pjesë e Polonisë.

Më 9 shtator 1939, gjatë Luftës për Mbrojtjen e Polonisë siç quhet në polonisht fillimi i Luftës së Dytë Botërore, fshati u bombardua rëndë nga gjermanët. Prej caqeve të shkatërruara ishte edhe një spital civil (i shënuar me kryqe të kuq), ku u vranë shumë njerëz. Gjatë LIIB, Gjermania instaloi kampe të punës për të burgosur. Më 1942, një geto e vogël u themelua. Sidoqoftë, shumë polakë të burgosur në Kurov ikën dhe iu bashkëngjitën çetave të ushtrisë polake që vepronin në malet përreth.

Për turistët është e veçantë kisha e renesancës (rinovuar më 1692) me varrin e familjes Zbaski dhe skulpturat e Santi Guçit (1587). Kurov është vendlindja e gjeneralit Wojciech Jaruzelski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki